Čtvrtý závod ZVK je za námi
31 modelů ve třech kategoriích v Pozděchově je slušná účast. Dávaly se tušit velké souboje mezi závodníky! Více ne? technická tra? při tréninku některým zprvu dělala problémy. Ale do rozjí?děk všichni nastupovali s tím, ?e se s tratí ji? poprali. Rozdělení do celkově šesti skupin dávalo dost času na opravy a nabíjení baterií, někteří závodníci si stačili ještě „poplkat“ mezi sebou. Pro rozdělení do rozjí?ďkových skupin máme systém, ?e silní jedou se silnými, slabší se slabšími a tímto nedochází ke zbytečným kolizím.
Rozdělení pro finálové jízdy je taky půl na půl, ale při lichém počtu závodníků jede větší půlka „A“skupinu, „béčko“ ta menší půlka závodníků. Tímto způsobem jsem eliminovali kolize. Ne sice úplně, ale minimalizovali jsme je.
Kapitolou pro detektivy – amatéry jsou „chrápající“ nasazovači. Poradí mi snad někdo, jak tento nešvar vymýtit? Ono to asi moc nechce. Tady by to chtělo, aby poškozený závodník podal oficiálně (bezplatný) protest. A pokud tento protest bude uznaný za oprávněný, tak se nasazovači škrtne jedno kolo za protest z minulé jízdy. Není přece v moci rozhodčího, aby viděl všechny mo?né prohřešky. Tímto samým způsobem by se měla řešit i bezohledná jízda, kdy závodník v závodě pošle jiné auto mimo tra? a na vybourané auto nepočká!
Nezahájíme snad na toto téma debatu ve fóru na stránkách masters.cz? Já osobně nechci nic předepisovat, na tomto se musí podílet sami závodníci, hlavně si to musí odsouhlasit!
Vra?me se nyní k výsledkům. Ty jste si u? určitě našli, určitě jste si našli i průbě?né výsledky po čtyřech závodech.
Tady je tabulka, řekl bych TOP 11 jezdců:
Co k tomu dodat? Marek Schiller jel střídu 3000kV, to co se jede ve Stock kat. Brno-Březí.Čtyřkolky a dvoukolky jely klasiku – 280 racing motor/Lipo 7,4V. První čtyři dvoukolky byly z produkce ALS racing. Všechny ostatní uvedené modely byly XRAY Pro.
Další závod se jede v neděli 20.2.
Fanán Stodola