5.4.2014 poslední, šestý závod v Přáslavicích
73 prezentovaných závodníků v devíti skupinách slibovalo opravdu kvalitní závod.
Při tréninku se mi dvakrát povolil motor, ale pak mi auto jelo bez problémů celý závod. V rozjí?ďkách jedu pomaleji, tak nějak na jistotu, spíš se sna?ím hledat nějakou vhodnou stopu. Ale i přesto jedu asi v půlce startovního pole ve finálovkách. A ve finálovkách jsem se snad o jedno místo polepšil. Při celkovém vyhodnocení ?ádná sláva. Tři závody s dvoukolkou, tři se čtyřkolkou. Tak?e v obou kategoriích kdesi ve druhé desítce.
No a náš Fany? Jede s man?elčinou vysílačkou Carson, nechce nic riskovat. Dnes v závodě pátý a celkově třetí místo! Je to úspěch? Je!!
Kdo pozorně četl předposlední závod z Přáslavic, tak se dočetl, ?e jsem si pořídil „autobus 2wd“ od Losi a ten jsem měl taky sebou. Poskládaný dle návodu, osazený reglem Nosram Reverse (od 3,5z), motor 13,5z Robitronic. Servo středně rychlé Savox a krátkou baterii LRP. Či-li vybavení, které zcela vyhovuje, aby to jezdilo. Kastli mi dělal Ondra Vícha. Té jsem ještě odvrtal díry pro sloupky a bylo hotovo. Odzkoušel jsem to na trati, odzkoušel to i Aleš Bidovský a říká, ?e je třeba dotáhnout prokluzovou spojku anebo diferuj. Jdu za hlavním mechanikem od Losi. Aleš Bidovský st. se toho ujal, chvilku to trvalo, ne? zjistil, co a kolik toho přitáhnout. No a pak autobus byl komplet připravený k jízdě. Měl jsem taky domluveno s ředitelem závodu při prezentaci, ?e nastoupíme s naším Fanym jako team do finálovek bez nároku na odměnu či nějaké pořadí! Jen zjistit, jak to jede.
Jelo nás celkem pět v Béčku 2wd. Jedu první finálovku, jsem druhý, 13 vteřin za vítězem, ale druhou finálovku vyhrávám s krátkým dojezdem. Ve třetí jede náš Fany a taky vítězí a dává navíc kolo (13 kol).
Tak?e letos poprvé ze zimních závodů odjí?dím domů spokojený. Konečně!
Fanán